Videosaidi asutaja Inglismaal räägib, et
reklaami ülekolimine traditsioonilisest meediast internetti on jõudmas finaali,
kirjutas International Heral Tribune.
„Me oleme aastaid elu välja pigistanud ajalehtedest, ajakirjadest ja raadiost ning nüüd me oleme väga lähedal ka viimasele piirile,“ ütles videosaidi Heavy.com kaasasutaja Simon Assad, viidates reklaami liikumisele traditsioonilisest meediast internetti. “Televisioon on viimane osa sellest turust, mida me pole veel läbi torganud.”
Heavy.com ning teised veebivideo teenused on oma püssitoru samuti televisiooni poole pööranud. International Heral Tribune kirjutab, et video vohab internetis ning enam ei piirdu see klippidega tualetis käivast kassist, vaid uued interneti videoesitused näevad rohkem välja nagu televisioon, sh mõningatel juhtudel ka reklaam.
International Heral Tribune küsib, kas telestiilis video veenab suuri brände internetireklaami enam omaks võtma. EMarketer hindab, et veebis olevad videoreklaamid toodavad 4,3 miljardit USA dollarit või umbes 10 protsenti kogu internetireklaami aastatulust. Seni on veebivideoid rohkem vohamas USAs, Analüütikute sõnul aga on internetiäri õitsengut ja USAga võrreldavat kasvu oodata ka teistel turgudel, näiteks Inglismaal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.