• 19.11.07, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veeb alustas rünnakut televisiooni vastu

Videosaidi asutaja Inglismaal räägib, et reklaami ülekolimine traditsioonilisest meediast internetti on jõudmas finaali, kirjutas International Heral Tribune.
„Me oleme aastaid elu välja pigistanud ajalehtedest, ajakirjadest ja raadiost ning nüüd me oleme väga lähedal ka viimasele piirile,“ ütles videosaidi Heavy.com kaasasutaja Simon Assad, viidates reklaami liikumisele traditsioonilisest meediast internetti. “Televisioon on viimane osa sellest turust, mida me pole veel läbi torganud.”
Heavy.com ning teised veebivideo teenused on oma püssitoru samuti televisiooni poole pööranud. International Heral Tribune kirjutab, et video vohab internetis ning enam ei piirdu see klippidega tualetis käivast kassist, vaid uued interneti videoesitused näevad rohkem välja nagu televisioon, sh mõningatel juhtudel ka reklaam.
International Heral Tribune küsib, kas telestiilis video veenab suuri brände internetireklaami enam omaks võtma. EMarketer hindab, et veebis olevad videoreklaamid toodavad 4,3 miljardit USA dollarit või umbes 10 protsenti kogu internetireklaami aastatulust. Seni on veebivideoid rohkem vohamas USAs, Analüütikute sõnul aga on internetiäri õitsengut ja USAga võrreldavat kasvu oodata ka teistel turgudel, näiteks Inglismaal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele