EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles
ettevõtte hinnastamissüsteemi muutust kommenteerides, et käibe kasvuks oodatakse
umbes 15 protsenti.
„Ma ei tea, kuidas on Elisa nii suurte numbriteni (30% käibe kasvuni – toim.) jõudnud, aga oleme ise arvestanud umbes 15 protsendiga,“ ütles Pino.
Pino rahustas kliente, öeldes, et ettevõtte käik võib klientidele esialgu küll ehmatav tunduda, kuid tegelikult arvete suurenemine nii suur ei tule.
„Rääkisin ka Henrik Roonemaaga ja leidsime, et tema on just üks neist lühikeste kõnede tegijaist, kellest täna päev otsa rääkinud olen,“ selgitas Pino tehnokrati arvutust, mille kohaselt tema telefoniarve tõuseks umbes 35%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äriklientide puhul lubab Pino olla paindlik ja valmis igasugusteks lahendusteks. „Ma ei saa kellelegi sekundipõhist arvestust lubada, aga meie haldurid tegelevad kõikide äriklientidega sobivate lahenduste otsimisel. Näiteks saame pakkuda odavamat hinda,“ rääkis ta.
Klientide massilist lahkumist EMT ei usu. „Jah, oleme arvestanud, et on inimesi, kes ei saa või ei taha oma harjumusi muuta, mistõttu osa kliente ka lahkub, kuid usume, et see arv jääb samale tasemele, nagu numbrivahetuse puhul,“ rääkis Pino.
Sonera ulatuslikuma klientide kaotuse kohta pärast minutipõhise arvestuse juurutamist ütles EMT avalike suhete juht, et see oli ajutine langus, millest on nüüd juba üle saadud.
Ühtlasi lükkas Pino ümber kahtluse, justkui oleks otsus tehtud Eesti Telekomi ja sellega ka EMT emafirma TeliaSonera survel. „Ei, omaniku selja taha me siin pugeda ei saa. Tegime otsuse ise,“ märkis ta.
Eesti Telekomi juhil Valdo Kalmul ei olnud mahti täna EMT otsust kommenteerida.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.