Hansapank lükkas ümber tänases Postimehes
ilmunud info, mille kohaselt võib ohtliku arvutiviiruse tõttu kannatada saanud
pangakliente olla sadu.
„Alates detsembri keskpaigast on Hansapanga poole pöördunud kokku kümme klienti, kelle kontolt on kahtlastel asjaoludel raha kadunud. Pole kindlat alust arvata, et kõik nimetatud juhtumid on tingimata seotud viimastel päevadel palju kõneainet pakkunud arvutiviirusega. Kõiki juhtumeid uurib politsei ning pank on kannatada saanutele kahju hüvitanud,“ seisis panga teates.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.