• 25.01.08, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa: riigi huvides tehtavad kulutused peaks hüvitama riik

Elisa peajurist Allan Aedma ütles aripaev.ee-le, et seadusmuudatusega on riik jätnud andmete säilitamisega kaasnevad kulud sideettevõtjate kanda, samas, kui Euroopa praktika kohaselt peaks riigi huvides tehtavad kulutused hüvitama riik.
Aedma selgitas, et elektroonilise side seaduse ja rahvatervise seaduse muutmise seadusega on riik pannud sideettevõtjatele kohustuse salvestada ja säilitada telefonikõnede ja internetikasutusega seotud infot. „Kõneside osas Elisa seaduses sätestatud nõudeid juba täidab ning ettenähtud andmeid säilitab. Internetikasutusega seotud teenuste osas ettevalmistused veel käivad, kuna nende andmete säilitamiskohustus jõustub alates 15.03.2009. aastast,“ lisas ta.
„Paraku on seadusmuudatusega riik jätnud andmete säilitamisega kaasnevad kulud sideettevõtjate kanda, samas, kui Euroopa praktika kohaselt peaks riigi huvides tehtavad kulutused hüvitama riik,“ märkis Aedma.
„Seaduse täitmisel satuvad ilmselt kõige keerulisemasse olukorda väikefirmadest internetiteenuste pakkujad, kellele antud seadusmuudatusega kehtestatud nõuete täitmine võib osutuda majanduslikult üle jõu käivaks ja viia lõpptulemusena nende poolt teenuse pakkumise lõpetamiseni“ rääkis jurist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele