• 30.01.08, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas tasuta turvaprogrammid on tasulistest halvemad?

Mingil määral kindlasti, kuid mitte sel määral, et tasuta programme poleks üldse mõtet kasutada.
Tasuliste programmide eeliseks on kindlasti mugavus – üks programm hoolitseb kõigi turvalisuse aspektide eest. Lisaks ei paku tasuta programme jagavad ettevõtted enamasti kõrgetasemelist tehnoloogilist tuge. Samas – ka kõik tasu võtvad ettevõtted ei paku seda. Efektiivsuse külje pealt – PCWorldi poolt läbi viidud katsetustes töötasid tasuta programmid võrreldes tasuliste programmidega vaid natuke viletsamalt.
Kui aga arvutikasutaja ise on võimalikest ohtudest teadlik ning teab, mida ta teeb, peaks tasuta tarkvara kombinatsioon, mis koosneks näiteks Comodo Firewall Pro’st, AVG Anti-Viruse tasuta versioonist ja SpywareBlaster’ist, arvuti enam-vähem turvalisena hoidma.
Kindlasti ei tohi usaldada kõiki tasuta pakutavaid programme. Mõned on tõeline saast ja toovad endaga kaasa hunniku pahavara. Ära kasuta tasuta programmi, mille kohta sa midagi varem usaldusväärsest allikast kuulnud ei ole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ühe allikana võid vaadata Novaatori artiklit "15 head tasuta turvaprogrammi".
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele