• 01.02.08, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Motorola kaalub mobiiltelefonide tootmisest loobumist

Motorola, mis on praegu suuruselt kolmas mobiiltelefonide tootja, kaalub üksuse mahamüümist, teatas ettevõte eile. Aktsia hind reageeris järelkauplemisel pea 11protsendilise hinnaralliga.
Möödunud nädalal, kui Motorola teatas kvartaliasumi 84protsendilisest kukkumisest, kukkus ettevõtte aktsia hind 19 protsenti.
2006. aasta lõpus praalis Motorola tollane mobiiltelefonide üksuse juht Ron Garrigues Kauppalehtile, et kahe aasta pärast (st sel aastal) on ettevõte tõusnud maailma juhtivaks mobiiltelefonide tootjaks, st läinud Nokiast mööda. Tegelikkuses on läinud hoopis vastupidi. Möödunud aasta jaanuari alguses anti kasumihoiatus, millele järgnesid hiljem veel mitu ning turuliidri asemel on tänaseks langetud Samsungi järel kolmandaks.
Kui Nokia teatas eelmisel nädalal kasumi 44protsendilisest ning käibe 17protsendilisest kasvust, siis Motorola mobiiltelefonide üksuse käive kukkus 38 protsenti. Motorola mobiiltelefonide üksus sai 2007. aastal 1,2 miljardit dollarit kahjumit. Üksus annab umbes poole ettevõtte kogukäibest, kusjuures teised kaks üksust on kasumlikud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alates esimesest jaanuarist on ettevõtte uus tegevjuht Greg Brown, Garrigues läks aga möödunud aastal arvutitootja Delli palgale.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele