• 14.02.08, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rupert Murdochi News Corp ühineb lahinguga Yahoo! pärast

Rupert Murdochi News Corp on asunud võitlusesse Yahoo! ülevõtmise pärast, on võimalik, et internetiettevõtte pakkumine ületab Microsofti 40,69 miljardi dollari suurust ülevõtmispakkumist.
Kuuldavasti peab News Corp kõnelusi, et ühendada suhtluskeskkond MySpace ja teised online-lehed Yahoo!ga ja saada vastutasuks oluline osa Yahoo! veebiportaalis, kirjutas Financial Times.
Eelmisel nädalal kinnitas Rupert Murdoch investoritele, et ta kindlasti ei kavatse teha pakkumist Yahoo!-le. Täieliku ülevõtmisena ei saaks tehingut siiski käsitleda.
„Yahoo! kaalub kindlasti kõiki võimalusi,” ütles UBSi internetianalüütik Ben Schachter. Samas ennustab Schachter ja ka teised analüütikud, et Microsoft teeb seda, mis vaja, et pakkumises peale jääda, nii võib ta tõsta tasu Yahoo! aktsia eest tõsta 31 dollarini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mõlemad ettevõtted keeldusid kolmapäeval kommentaaridest. Samas varem on Yahoo! ja News Corp arutanud võimalikku MySpace’i ja Yahoo! liitmist.Idee on on jälle üles kerkinud pärast seda, kui Microsoft tegi pakkumise, mille Yahoo! ära põlgas.
Blogid Silicon Alley Insider ja Techcrunch tsiteerisid allikaid, kelle sõnul on kaks ettevõtet läbirääkimiste maratoni keskel.
Kui saavutataks kokkulepe, võiks News Corp ühendada Yahoo!-ga oma Fox Interactive Media ettevõtted, kaasa arvatud MySpace, IGN, Photobucket, Fox Sports ja AmericanIdol.com, kirjutas Techcrunchi blogi.
Kui News Corp ühendaks oma jõud 500miljonilise kasutajaarvuga Yahoo!ga, saaks ettevõte tohutu publiku oma veebisaitidele ning palju suurema turu oma reklaamiostjatele. Oodatav tehing võib arutlusele tulla Yahoo! juhatuses hiljemalt sel nädalal.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele