• 03.04.08, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

iPhone’i populaarsus kahekordistas konkurendi kasumit

Kanada mobiiltelefonide tootja Research In Motion (RIM) sai eelmises kvartalis kasumit 412,5 miljonit dollarit ehk 0,72 dollarit aktsia kohta, mis oli üle kahe korra enam kui aasta tagasi.
RIM on kasu lõiganud tänu Apple'i turule toodud iPhone’ile, sest see pööras tähelepanu nutitelefonidele ning üha enam inimesi hakkas seejärel neid kasutama, lausus uudisteagentuurile AP investeerimisfirma Canaccord Adams analüütik Peter Misek. Rimi käive hüppas samuti enam kui kaks korda 1,88 miljardi dollarini võrrelduna 930 miljoni dollariga aasta tagasi.
Ettevõtte aktsia hind on täna Nasdaqi eelkauplemisel kerkinud 4,7 protsendi võrra 121,25 dollarini. Eile langes Põhja-Ameerika juhtiva nutitelefonide tootja aktsia hind 1,4 protsendi võrra 115,79 dollarini.
Eelmise aasta neljandas kvartalis kuulus RIMile 41 protsenti USA nutitelefonide turust, olles sellega kindel liider. Ettevõtte toodetud telefonid BlackBerry on Põhja-Ameerikas muutunud koguni nutitelefonide üldnimetuseks. iPhone’i turosa oli poole aastaga kasvanud tervelt 28 protsendini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele