• 09.04.08, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parve: absoluutset turvalisust pole olemas ja pole vaja

SA Vaata Maailma projektijuht Mart Parve ütles aripaev.ee online-intervjuus, et ID-kaardi vastaseid ründeid ei ole praktikas esinenud ning absoluutset turvalisust pole olemas ja seda pole ka vaja.
Lugeja küsimusele, kuidas on ID-kaart turvalisem kui paroolikaart? ID-kaardi puhul ei ole mingi kunst see omanikult varastada, saada teada PIN1/PIN2 (näiteks paigaldad ohvri arvutisse spetsiaalse programmi, mis iga klahvivajutuse salvestab ja neti kaudu kurikaeladele saadab) ja ongi valmis, kanna raha palju tahad ja kuhu tahad. Ja nii kas või kliendi kõikidest pankadest!, vastas Parve, et sellist mõttearendust peab vaatama riskihalduse seisukohast.
"Seni, kuni on olemas välismaa netipankasid, mille sisenemisparoole saab püüda tuhandete kaupa ja sealt siis raha massiliselt tankistide kontodele välja kanda, ei viitsi keegi tegeleda nii keerulise petuskeemiga. Seda tõestab ka asjaolu, et seda ei ole tehtud. Kordan - ID-kaardi vastaseid ründeid ei ole praktikas esinenud. Ei ole olemas sellist asja nagu absoluutne turvalisus ja seda pole ka vaja. Oluline on olla teistest turvalisem," lisas ta.
Loe täispikka online-intervjuud siit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele