20. mai 2008
Jaga lugu:

Neti.ee ja www.ee: raha otsingutulemust ei mõjuta

Eesti otsimootorite neti.ee ja www.ee esindajad kinnitavad, et reklaam ja sponsoreeritud viited otsimissüsteemi ei mõjuta, kirjutab tänane ajakiri Tehnotrend.

Otsingu põhiosa sõltub ainult märksõnast ning otsimootori vastusest, väidavad ajakirjas www.ee tegevjuht Margus Kirss ja neti.ee arendusjuht Kain Kalju.

Keskkond www.ee võimaldab tuua ettevõtetel otsingus oma lehekülgi ettepoole, kasutades selleks kas sponsoreeritud viidete lahtrit otsingusüsteemist paremal või hallidesse kastidesse eraldatud lehekülgi otsingusüsteemi ülaosas.

"Eelistatud viite eest küsime raha vastavalt näitamise ja kliki põhiselt. Samuti on võimalik otsingus paremas servas kuvada kodulehe linki koos firma/kaubamärgi logoga," selgitab www.ee juht Margus Kirss.

Sarnast teenust pakub ka neti.ee. Sisestades praegu nende otsingusse sõna "kindlustus", tekivad ekraanile muudest otsingutulemustest eraldatud reklaamiviited kindlustusfirmale Iizi. Makstud elemendid on paremas servas ilmuv tekst-reklaam tabelis pealkirjaga Reklaam ja Iizi graafiline logo. Vastuste järjestust see ei mõjuta.

Kümme aastat tegutsenud IT-kaupade hinnainfot edastavale veebilehele hinnavaatlus.ee tuleb neti.ee kaudu üle nelja korra vähem külastusi kui Google'i kaudu, kinnitab hinnavaatlus.ee juht Tanel Raud. Samas on tema sõnul kasulik hoida oma lehekülge ka www.ee ja neti.ee teemapuudes – nende tugevuseks on keskendumine Eesti lehekülgedele.

Pikemalt loe täna Äripäeva vahel ilmunud ajakirjast Tehnotrend.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt