Ehkki maailma populaarseimas
videovahetuskeskkonnas YouTube vaadatakse päevas enam kui miljard klippi, suurte
reklaamiagentuuride hulgas see aga eriti populaarne ei ole, kirjutab The Wall
Street Journal.
Keskkonna käive on jäänud Google’i ootustele alla ning on sel aastal umbes 200 miljonit dollarit (kaks miljardit krooni). Google aga soovib müüa rohkem videoreklaame ning panna neid mitte ainult YouTube’i keskkonda vaid ka mujale. Samuti soovib ettevõte tungida tele- raadio ning trükimeediasse kirjutab ajaleht.
Üheks põhjuseks, miks videovahetuskeskkond pole reklaamiandjate hulgas populaarne, on asjaolu, et suured ei soovi, et nende reklaam võib olla koos amatöörvideotega. Google’i tegevjuht Eric Schmidt annab endale täiesti aru, et kompanii pole veel leidnud sobivaimat formaati videoreklaamide levitamiseks. Google’i Põhja-Ameerika reklaami- ja kommertsüksuse juht Tim Amstrong on koos kolleegidega leidnud majanduslehe andmetel kokku 105 probleemi, mis on seotud reklaami müügiga YouTube’i keskkonnas. Tegelikult ulatuvad probleemid ka väljapoole videovahetuskeskkonda.
Reklaamimüügiga seotud probleemide lahendamiseks on ettevõte alustanud projekti koodnimetusega „Project Spaghetti”.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Google ostis YouTube’i 1,65 miljardi dollari eest 2006. aasta oktoobris. Investeerimispanga Bear Stearns analüütikute hinnanguil oli ettevõtte käive siis 15 miljonit dollarit (150 miljonit krooni). Google’i eelmise aasta käive oli 16,6 miljardit dollarit. 98 protsenti otsingumootorifirma tuludest tuleb reklaami müügist.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.