Starmani kommunikatsioonijuht Timo
Hartikainen kommenteeris Eesti Telekomi poolaasta tulemusi, et Elioni
internetiklientide arvu kasv on selgelt pidurdunud. 12 kuuga kasvas Elioni
internetiklientide hulk vähem kui 11%, Starmanil aga rohkem kui 21%, ulatudes
selle aasta märtsi lõpuks 49 000-ni.
"Kuna Elioni telefoniklientide arv kasvas viimase 12 kuuga vähem kui 1%, on prognoositav, et ettevõtte telefonikasutajate hulk hakkab peagi taas vähenema. Starmani telefoniklientide arv näitab endiselt märgatavat kasvutrendi - viimase aastaga on Starman võitnud juurde üle 16 000 telefonikliendi, suurendades märtsi lõpuks oma kliendiarvu 45 000-ni. 36% kliendiarvu kasvuga oli Starman teadaolevalt kõige kiiremini kasvanud telefoniteenuse pakkuja. Telefoniteenuste pakkumisel hindab Starman oma turuosaks üle Eesti tervikuna 14% ning tavatelefoni kasutajate seas Eesti linnades ja suuremates asulates, kus Starmanil on kaabelvõrk, ligi 60%. Samuti on Starman säilitanud turuliidri positsiooni kodudesse internetiühenduste pakkumisel neis piirkondades, kus meil on oma kaabelvõrk," lisas ta.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.