• 30.07.08, 17:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smarten: parem lihtne ja töökindel kui ülimoodne ning tõrkuv

Smarten Logistics ASi logistikadirektor Marko Loos jagas aripaev.ee-ga oma mõtteid läbipääsusüsteemidest. "Parem lihtne, kuid töökindel kui ülimoodne, aga tõrkuv," leidis ta.
"Kontroll vikerkesta järgi on kindlasti uudne ja üsna kindel meetod läbipääsuõiguste reguleerimiseks asutustes, kus tulemust peab olema 100%," rääkis Marko Loos ja lisas, et pigem leiab see siiski kasutust militaar- või kõrgtehnoloogia valdkonnas, kus peab välistama infolekked ning kõrvalised pilgud, kui logistikasektoris.
Smarten reguleerib sissepääsu eri ruumidesse magnetkaardisüsteemiga, mis võimaldab pääsuõigusi ka kellaajaliselt piirata.
"See süsteem on ennast siiamaani ilusti õigustanud nii läbipääsu reguleerimise kui ka töökindluse koha pealt. Viimane ei ole üldse vähetähtis - parem lihtne ja töökindel kui ülimoodne, aga tõrkuv süsteem, mis võib põhitööd häirida," kommenteeris Loos.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele