Äritarkvaralahendusi turustava ja juurutava
ettevõte BCS Itera tänavuse I poolaasta käive ulatus 14 miljonit kroonini.
Võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kasvas ettevõtte käive 73 protsenti,
teatas ettevõte.
Äritarkvaralahendusi turustatava BCS Itera tegevjuhi Erko Tamuri sõnul tagas edu pikaajaline ja järjekindel tegevus ettevõtete äritarkvaralahenduste nõustamisel.
“Oleme keskendunud maailmas üha enam tunnustust pälviva äritarkvaralahenduse - Microsoft Dynamics NAV - juurutamistele keskmistele ja kesk-suurtele äriettevõtetele. Meie hinnangul on tegemist kõige optimaalsema ärirakendusega siinsetele ettevõtetele. Ja paistab, et see teadmine leiab kinnitust ka kohalikul turul,” kommenteeris häid tulemusi Tamuri.
Ettevõtte poolt müüdud äritarkvara käive kasvas üle 2,5 korra ja teenuste käive ligi 50% võrreldes eelneva aasta sama perioodiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Eestis tegutsevad ettevõtted on jõudmas arengujärku, kus arukad IT-investeeringud hakkavad reaalselt mõjutama konkurentsis püsimist. Ja selles osas saame oma pikaajalise kogemusega julgelt tulevikku vaatavaid ettevõtteid edukalt aidata” lisas juht.
BCS Itera keskendub tootmis-, lao-, logistika-, jaekaubandus- ning äriteenindusettevõtete teenindamisele majandustarkvara lahenduste valdkonnas. Ettevõte on tuntud ka kui mitmete erinevate vertikaallahenduste maaletooja Eestis.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.