• 15.09.08, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT: Elisa soovib lihtsalt enda kampaaniale tähelepanu tõmmata

EMT hinnangul on Elisa-poolne kaebuse tegemine ja selle kohta pressiteate avaldamine soov Elisa enda käimasolevale parima leviala kampaaniale enamat tähelepanu tõmmata.
Elisa pöördus tarbijakaitseametisse avaldusega, milles palub ära keelata tarbijatele ebatõest infot jagav EMT reklaam, mis väidab EMT leviala paremust.
„EMT ei kavatse Elisa kaebuse osas midagi ette võtta. EMT on jätkuvalt kvaliteediliider ning me ei räägi siin linnade konkreetsetest kohtadest, vaid tervest Eestist. Juhime tähelepanu, et EMT EDGE leviala katab ainsa mobiilioperaatorina terve Eesti ning EMT-l on Eesti mobiilioperaatoritest suurim 3,5G võrk,“ kommenteeris EMT avalike suhete juht Kaja Pino konkurendi kaebust tarbijakaitseametile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele