Hewlett-Packard teatas eile, et koondab 24
600 töötajat, mis on üheks osaks integreerumisel tehnoloogiateenuste gigandiga
EDS, mille ostu maailma suurim arvutitootja möödunud kuul lõpule viis.
Enne EDSi (Electronic Data Systems Corp) ülevõtmist, mis läks arvutitootjale maksma 13,25 miljardit dollarit, oli Hewlett-Packardil 178 000 töötajat ning EDSil 142 000 töötajat. Koondamislaine puudutab mõlemat ettevõtet, peaaegu pool koondatutest asub USAs.
EDSi, mis oli maailma suuruselt teine tehnoloogiateenuste pakkuja, ülevõtmise järel on Hewlett-Packardi eesmärk saada suurimaks selle valdkonna tegijaks ning minna mööda senisest turuliidrist IBM. Kuid analüütikud olid skeptilised, sest EDSil on USAs liiga palju töötajaid, sama ajal kui konkurendid kahandasid kulusid, kirjutab The Wall Street Journal. „Koondamisteade näitab, et HP on analüütikute poolt tõstatatud probleemidest teadlik, lausus ajalehele investeerimisfirma Calyon Securities analüütik Shebly Seyrafi. „Nad asendavad peamiselt USA töötajad ookeanitagustega, kes töötavad väiksema raha eest,” lisas ta.
Seetõttu olidki koondmised oodatud, aga nende ulatus oli üllatuslik, kirjutas San Francisco Chronicle veebiväljaanne SFGate.com. Tänu üllatusele võib Hewlett-Packardi aktsia täna kerkida. „Sellest saab kulmukergitamise lugu,” lausus ajalehele investeerimisfirma Annex Research analüütik Bob Djurdjevic. „Mina olin üllatunud koondamiste ulatusest,” lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eile pärast ametliku kauplemise lõppu kerkis Hewlett-Packardi aktsia hind 0,82 protsenti 45,70 protsendini.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.