Kaleva Traveli turundusjuht Hiie Aru ütles,
et virtuaalsel messil otsustati osaleda uudishimu rahuldamiseks ning teisest
küljest annab see ettevõttele võimaluse hästi palju infot korraga
klientidele jagada.
Aru ütles, et virtuaalsel messil osalemise võimalus tekitas uudishimu. „Kuna meil on samal ajal toimumas sünnipäeva kampaania, siis leidsime, et on hea võimalus need mõlemad asjad omavahel kokku viia,“ lisas ta.
„Traditsiooniline reisiteenuste pakkumine on suures osas kolinud internetti. See on ülimalt operatiivne sidepidamise vahend, mis võimaldab kiiresti ja paindlikult oma infot edastada," märkis Aru.
„Virtuaalse näituse eelis on see, et ei pea füüsiliselt kohale minema ning saab vaadata infot omale sobival ajal ja kohas,“ ütles Aru.
„Mugavus kliendi poolt ja meie poolt see, et saame hästi palju infot korraga reisihuvilisteni viia,“ lisas ta.
Aru arvates esialgu online näitused traditsioonilisi messe välja ei söö. „Inimestele meeldib asju katsuda ja vaadata, uurida ja teiste inimeste arvamust küsida. Silmast-silma ja personaalne kontakt on kindlasti osade reisijate puhul hästi vajalik," ütles ta.
Kaleva Travel osaleb tuleval nädalal Eesti esimesel reisiteemalisel virtuaalmessil Travel Expo.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.