• 08.01.09, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Financial Times: rasked ajad tasub veeta Eestis

Financial Timesi ajakirjanik Mike Southon soovitab rasketeks aegadeks kolida Eestisse, tuues plussideks Eesti väiksuse, hästi arendatud e-lahendused ja tervishoiusüsteemi.
Southon kirjutas, et Eesti matemaatikud olid võimelised kangutama uut internetitehnoloogiat ning Eesti valitsus otsustas e-riigi kasuks. "Tänaseks on Eestil täielikult internetiühenduses olev riik, mis on läbipaistva seadusandlusega ning kõik on õnnelikud, et saavad esitada tuludeklaratsioone elektroonselt," märkis ta.
Ajakirjaniku sõnul on mobiiltelefonidel Eestis väga ulatuslik rakendus - kaasaarvatud avalik parkimissüsteem, mille on üle võtnud kohalikud omavalitsused üle terve maailma.
"Samuti saab Eesti majanduslanguse tingimustes hakkama paremini kui paljud teised riigid. Siiski on paari aasta tagune kinnisvarabuum tekitanud turul hinnalanguse ning paljud inimesed on kaotanud seetõttu raha. Kuid targad ootavad paremaid aegu, kuni kinnisvaraturg taastub," ütles Southon.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta lisas, et Eesti on väga väike riik, ligikaudu 1,5 miljoni elanikuga, ning ei esinda suurt turgu suurtele tegijatele. "Siiski pakub riigi suurus üht olulist eelist – asjad saab tehtud."
Ajakirjanik märgib, et samuti on Eesti tervishoiusüsteem väga hästi organiseeritud, mis on viimaste andmete järgi edestanud Suurbritannia oma.
"Kas sa ei eelistaks sellisel juhul elada sellises väikese riigis nagu Eesti, kus asjad saab aetud ja korda saata tõelisi muutusi?" küsis Southon.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele