OÜ VRV Õigusbüroo juristi ja ühe omaniku
Kalle Voogla sõnul on nende poole pöördunud kolm ettevõtet seoses Hansa
majandustarkvara versiooni sulgemisega.
„Keegi neist kolmest ettevõttest ei ole hakanud veel vaidlema, kuid kui klientidel jätkuks südikust, siis siin oleks vaidlusteemat küll,“ rääkis Voogla. „Need lepingud, mis mina näinud olen, näitavad, et klient on ostnud tarkvaraprogrammi ilma mingite piiranguteta.“
OÜ HW HansaRaama on asja selgitamisel klientidele viidanud võlaõigusseaduse 374. paragrahvile, mille kohaselt võib kumbki lepingupool tähtajatu litsentsilepingu üles öelda, teatades sellest ette vähemalt üks aasta.
„Võlaõigusseaduse paragrahv litsentsilepingu ülesütlemise kohta on tõlgendamise küsimus ja sellega võiks riigikohtu lahendini välja minna,“ ütles Voogla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.