Vähenenud on laus- ja pimepostitused,
ettevõtted eelistavad suunatud ja kindlat reklaami, rääkis Äripäevale ASi Itella
juht Mait Sooaru.
"See otsepostituste arv, mis meie kaudu liigub, on jäänud praktiliselt samaks," märkis Mait Sooaru. Tema sõnul on Itella põhitegevuseks arved, neile lisatakse aga ka otsepostitusreklaam. "Koos arvetega liikuv reklaam on jäänud samale tasemel, vähenemised on olnud väikesed," mainis ta.
"Nüüd tehakse vähem laus- ja pimepostitusi, eelistatakse suunatud reklaami," selgitas Mait Sooaru. "Meie kliendid segmenteerivad oma kliente vanuse, soo, tarbimisharjumuste alusel ja otsepostitused saadetakse ainult kindlale sihtrühmale," ütles Mait Sooaru.
Tema hinnangul on selline kindla sihtrühma valimine otsepostitusel oluliselt mõistlikum ja efektiivsem, kui lihtsalt masspostitustega masside üle ujutamine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Tüüpiliseks otsepostituste tegijajaks on telekomi sektor, kes on tugevas konkurentsis," mainis Sooaru ja lisas, et pidevateks otsepostitajateks on ka kindlustus- ja liisingufirmad.
Tema arvates eelistavad praegused kliendid suunatud ja kindlat väikesearvulist kõrgekvaliteedilist otsepostituse reklaami. Sooaru ütles, et reklaamiturul valitsevad tendentsid on vastuolulised.
"Kuigi üldiselt on ettevõtted ettevaatlikud kulutamisega, kärbivad eelarvet, siis samal ajal on ettevõtteid, kes arvavad, et just praegu on õige aeg olulise turusegmendi hõivamiseks," leidis Mait Sooaru.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.