Starman loob sel aastal juurde ligi 50 uut
töökohta, otsides uusi klienditeenindajaid ja tehnikuid nii Tallinnasse, Lõuna-
kui ka Kirde-Eestisse, saab lugeda Starmani meediablogist.
Starmani teenindusdirektori Jaano Inno sõnul kasvab ettevõtte klientide arv ja teenuste maht pidevalt, mis suurendab omakorda ka kliendikontaktide hulka. "Seetõttu olemegi võtnud ette teeninduskanalite laiendamise, et mitte teha järeleandmisi kvaliteedis," lausus Inno. "Töötajaid otsime just loodavatele uutele ametikohtadele, sest täitmata kohti senises struktuuris pole.“
Telefonimüügi osakonda loob Starman sel aastal juurde 30 töökohta, neist 15 Tallinnasse ja 15 Tartusse. Starmani kõnekeskusesse on tänavu kavas juurde palgata ka uusi telefoniteenindajaid.
Maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv abimeeskondadesse on kavas juurde luua 11 uut hooldustehniku ametikohta. Nelja uut tehnikut otsib Starman Põhja-Eestisse, kuut Lõuna-Eestisse ja üht Kirde-Eestisse.
Starman on Eesti kaabellevivõrgu baasil televisiooni-, interneti- ja telefoniteenust pakkuv ettevõte. Starmanil on kokku üle 163 000 kaabel-tv ja ZUUMtv kliendi ning rohkem kui 51 000 interneti- ja telefoniklienti üle Eesti.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.