• 22.04.09, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: Äripäev Google'il külas

Äripäev oli täna Ameerikas Silicon Valleys külas maailma ühel tuntumal ettevõttel Google'il.
Internetifirma jättis väga koduse tunde, töötajate peale on seal palju mõeldud. Nii oli igal korrusel mitu kööginurka, kus jagati tasuta süüa. Pakuti kõikide maailmajagude toite, et igaüks tunneks end koduselt.
Google'i töötajad saavad igal nädalal võtta vabaks ühe päeva (nad ise kutsuvad seda 20% projektiks). See päev tuleb siiski ette registreerida ja anda ka teada, mida siis tehakse. Sellest vaba päeva projektist on sündinud sellised ideed nagu Gmail ja Google Map. Neid päevi saab ka korjata näiteks kaks aastat ning siis võtta vabaks terve kuu. Tööandjale tuleb vaid teatada, millega sellel ajal tegeletakse.
Kokku töötab üle maailma Google'i heaks ligi 21 000 inimest. Sealhulgas on USA Räniorus ehk Silicon Valleys asuvas hoonekompleksis Google'il ligi 8000 töötajat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuulsas Google'i kohvikus Charlies vastavad igal reedel töötajate küsimustele firma asutajad Sergei Brin ja Larry Page. Büroo sisehoovis dinosauruse kõrval on võrkpalliplats vastavalt Sergei soovidele. Nagu rääkis giid, on see ka ainus koht, kus saab Sergeid näha ilma särgita. Larry soovide kohaselt on ettevõtte sisehoovi ehitatud basseinid, nende vastas asub hiiglaslik jõusaal firma töötajatele.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele