Ettevõtte digitelevisiooni klientide arv
kerkis mullu 43%. Praegu kasutab seda 86 900 peret.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul veedab Eesti elanik iga päev teleri ees keskmiselt neli tundi.
"Selle asemel, et jälgida etteantud programmi, kasutavad inimesed üha enam internetipõhise televisiooni lisateenuseid nagu videolaenutus, mängud ning üsna pea ka ajanihkega saadete vaatamine," selgitas Reiljan.
Tema sõnul investeeris ettevõte digitelevisiooni, interneti püsiühenduste kättesaadavuse suurendamisse ja võrguarengusse mullu 423 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.