Ettevõtte digitelevisiooni klientide arv
kerkis mullu 43%. Praegu kasutab seda 86 900 peret.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul veedab Eesti elanik iga päev teleri ees keskmiselt neli tundi.
"Selle asemel, et jälgida etteantud programmi, kasutavad inimesed üha enam internetipõhise televisiooni lisateenuseid nagu videolaenutus, mängud ning üsna pea ka ajanihkega saadete vaatamine," selgitas Reiljan.
Tema sõnul investeeris ettevõte digitelevisiooni, interneti püsiühenduste kättesaadavuse suurendamisse ja võrguarengusse mullu 423 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.