Elionilt arvuteid liisivate firmade arv
kasvas tänavu esimeses kvartalis eelmise aasta algusega võrreldes enam kui poole
võrra.
Esimese kvartali lõpu seisuga kasutab Elioni Liisingut üle 2300 ärikliendi, sealjuures kasvas liisinglepingute arv võrreldes 2008. aasta esimese kvartaliga 51%. Elion liisib peamiselt süle- ja lauaarvuteid. Täna ei jätku paljudel sundseisus firmadel enam seadmete väljaostmiseks piisavalt vahendeid, mistõttu kasutab järjest enam ettevõtteid finantsinstrumendina Elioni Liisingut, märkis Elioni finantseerimisjuht Kalev Karus.
Eraklientide finantseerimisteenuste ehk järelmaksu käive esimeses kvartalis langes. Elioni teatel on see tingitud peamiselt kaubamüügi tehingute mahu langusest ja keskmise kaubahinna vähenemisest. Finantseerimise osatähtsus oli erasegmendi audio-video kaubagrupis 42% ning IT-kaubagrupis 55%. Eraklientide järelmaksu võlgnevuste dünaamika näitab, et eraklientide 30-60 päevaste võlgnevuste osakaal kasvas kvartali alguses, kuid langes märtsi lõpuks, teatas Elion.
Liisingutingimused on võrreldes eelmise perioodiga endised, põhinedes optimeeritud liisinguotsuste süsteemil ja kliendi reitingul. Elion pakub äriklientidele seadmeliisingut alates 2006. aasta septembrist. Eelmisel aastal oli finantsteenuste käive 78 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.