20. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Microsoft vallutab turgu uue otsimootoriga

Microsoft võib järgmisel nädalal tutvustada oma uut otsimootorit kumo.com.

Ettevõttesiseselt on tarkvaragigant Kumo uut versiooni juba testinud ning asjaga kursis olevate inimeste sõnul näitab Microsoft seda järgmisel nädalal esimest korda laiemale avalikkusele, vahendas e24.ee ärilehte The Wall Street Journal. Tõenäoliselt vahetab Kumo välja Microsofti poolt kolm aastat tagasi turule toodud otsimootori Live Search, kuna selle turuosa maailmas on alla kümne protsendi.

Microsofti juht Steve Ballmer esineb järgmise nädala teisipäevast neljapäevani kestval ärilehe konverentsil "D: All Things Digital" ning arvatavasti teeb Kumo siis ka oma debüüdi. Wall Street Journali allikate andmetel käib juba Kumo reklaamikampaania väljatöötamine ning selleks on Microsoft käed löönud ühe maailma suurema reklaamiagentuuriga JWT. Sõna kumo võib jaapani keelest tõlkida kui vari ja ämblik.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112