Tarbijakaitseamet uurib, kas Starmani
reklaamid, milles lubatakse, et kõik teenused on suve lõpuni tasuta, petavad
tarbijaid või mitte, kirjutab Põhjarannik.
"Suve lõpuni kõik tasuta," lubavad suured Starmani plakatid. Telereklaamiklippides kordab Starman veelkord, et neil on kõik teenused suve lõpuni tasuta.
Ent kui klienditeenindajatelt uurida, miks Starman jätkab sellise reklaamilubaduse korral oma klientidele arvete esitamist, tuleb vastuseks, et see lubadus ei puuduta vanu teenuse kasutajaid ja on mõeldud vaid uutele liitujatele osa teenuste puhul. Samal ajal pole reklaamides märgitud klauslit, et kampaania on mõeldud vaid tulevastele klientidele.
Tarbijakaitseameti peaspetsialist Kadri Kauksi märkis, et uute klientide värbamiseks loodud kampaaniad ei tohi olla eksitavad olemasolevate klientide suhtes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?