Nokia Ovi internetipoe avamine läks eile
üle kivide ja kändude, mistõttu poe käikulaskmist nimetati turul täielikuks
katastroofiks ja Nokiat ennast dinosauruseks.
Nokia teatas eile, et poel oli tehnilisi probleeme ja mõnel juhul ei pääsenud sinna sissegi. „Varsti avamise järel tabasid meid ebanormaalselt suured tõrked internetiliikluses, mis tekkisid mingist tegevusprobleemist,“ andis Nokia teada.
Suurem osa esialgseid hinnanguid olid negatiivsed ja tunnustatud tehnoloogiablogi TechCrunch nimetas poodi täielikuks katastroofiks.
Strand Consulti tegevjuhi John Strandi sõnul oli poe avamine suur ebaõnnestumine, mis näitas Nokiat dinosaurusena. „Nad teadsid, et neid võrreldakse Apple’iga. Neil oli olemas aeg, ressursid, ja siis tuleb Nokia välja millegi sellisega! Nad ei vasta ootustele. Ja mis juhtus dinosaurustega?“ küsis Strand.
Apple’i App Store on olnud erakordselt menukas. See on saanud vaevalt aastaga umbes miljard tellimust. Nüüd tahavad ka teised operaatorid nagu Vodafone, Microsoft ja Nokia sellest turust osa saada.
Nokia pood Ovi avati eile üle maailma umbes 50 miljonile kasutajale. Potentsiaalsete kasutajate arvult ületab Nokia konkurente. Apple on müünud seni vaid umbes 20 miljonit IPhone’i.
Paraku kuleb end Nokia poodi end sisse registreerida. Turul ei peeta seda heaks tooniks, sest mida rohkem samme peab klient tegema teenuseni jõudmiseks, seda kergemini ta loobub.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse –
SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning
viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.