EMT hinnangul on telekomiettevõtete hea
kasumlikkuse taga tõik, et inimesed peavad ka raskel ajal üksteisele helistama,
meile ja SMS-e saatma ning muid moodsaid meediume kasutama.
"Mingit kindlat eduvalemit meil ei ole. Oleme infrastruktuuri ettevõte ning meieni jõuab kriis kas aeglasemalt või üldse vähem. Era-ja äriklientidel on ju ka raskel ajal vaja info-ja sideteenuseid kasutada," selgitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.
Tema sõnul ei ole EMT töötajate palkasid vähendanud. Ka koondatud on vaid mõne suletud esinduse töötajaskond.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.