3. juuli 2009
Jaga lugu:

KUIDAS olla veebis hästi nähtav?

Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks tuleb sügavamalt sotsiaalmeediasse siseneda.

Kui ettevõtte koduleht on tavaliselt ühepoolne suhtlus, siis sotsiaalmeedia tähendab ka vaataja-lugeja kaasamist - kommenteerimise, sisu lisamise ja muu sellise näol. Sotsiaalseks teebki selle see, et tegemist pole mono- vaid dialoogiga. Miks seda ettevõttele vaja on?

Ühelt poolt on see ettevõtte-teenuse-toote turundamises ja sihtrühmade informeerimises samm senisest edasi. Teisalt on see koht, kus kujundatakse ettevõtte-toote-teenuse maine. Seega on sotsiaalmeediavormides osalemine võimalus selles kaasa rääkida ja seda suunata, samuti tugevdada sidemeid oma sihtgruppide vahel.

Näiteks sporditarvete müüja Hawaii Express korraldab lühisõnumite vahetamise keskkonna Twitter kaudu viktoriine, Monton aga uuris oma ajaveebis lugejatelt, millist särki nad kannaksid ja tootmises näeksid. Erinevalt pelgalt müügile suunatud sisust ja sõnumitest meelitavad sellised aktsioonid taas ettevõtte kanaleid külastama.

Loe lisa tänasest Äripäevast ajalehest. Äripäeva tellija saab artiklit lugeda Äripäeva paberlehe veebipeegeldusest. Võimalik on paberlehe lugusid veebist lugeda ka päevapiletiga, mida saab osta siit.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee