Hispaania telekomihiid Telefónica
avas esinduse Eestis, et teenindada Saksa Posti Deutsche Post DHL võrku ja teisi
multinatsionaalseid firmasid.
Täpsemalt on Telefónica grupist Eestis nüüdsest esindatud hulgimüügi haru. Telefónica Europe'i tegevdirektor Matthew Key ütles, et uute büroode ja võrgu infrastruktuur Euroopas toetab tugevdab nende osakaalu selles strateegiliselt tähtsas turuosas.
Lisaks Eestile sisenes Telefónica hulgimüügiäriga samaaegselt ka Prantsusmaa, Belgia, Kreeka, Itaalia, Hollandi, Portugali, Rootsi, Taani, Poola, Ungari, Šveitsi, Austria, Rumeenia ja Bulgaaria turule. Ettevõtte teatel aitab see parandada teenuste osutamist praegustele ja tulevastele multinatsionaalsetele korporatiivklientidele.
Tänavu jaanuaris teatas Saksa logistikaettevõte Deutsche Post DHL, et on valinud Telefónica oma sideteenuste haldajaks 28 Euroopa riigis järgmise viie aasta jooksul. See samm peaks Deutsche Post DHLil aitama säästa nimetatud perioodil üle 150 miljoni euro.
Telefónica on turuväärtuselt üks maailma suurimaid telekommunikatsiooniettevõtteid, jõudes 25 riigis 264 miljoni kliendini. Olulise osa oma kasvustrateegiast plaanib börsiettevõte Telefonica ellu viia Ladina-Ameerikas. Telefónica hulgimüügi haru pakub telekommunikatsiooniturul ülemaailmseid teenuseid fikseeritud side ja mobiilside operaatoreile, internetiteenuse pakkujaile ja sisutootjatele.
Eestis välismaa äriühingu filiaalina tegutseva Telefónica Tallinna esinduse juhataja on äriregistri andmeil José Ramón Vela Martinez.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele