• 12.10.09, 23:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Analüütikud tõstsid Google’i aktsia hinnasihte

Mõned päevad enne kolmanda kvartali majandustulemuste avaldamist tõstis terve rida Wall Streeti analüüsimaju otsingumootorifirma Google aktsia hinnasihti.
Globaalse reklaamituru paranemine peaks olema kasulik Google’ile, mille turuosa veebi otsinguturul on 69 protsenti.
„Me usume, et Google on majanduse taastumise tsükli alguses, millega kaasneb kasumi kiirem kasv,“ vahendab investeerimisfirma Thomas Weisel analüütiku Christa Weisel klientidele saadetud kirja investeerimisportaal MarketWatch. Quarles tõstis Google’i aktsia hinnasihi varasemalt 530 dollarilt 620-le. „Me usume, et Google’i võimalusi tungida ka väljaspool otsinguturgu, pole investorid veel täiel määral hinnanud,“ lisas ta.
Analüütikute hinnasihid Google’i aktsiale jäävad vahemikku 430 kuni 620 dollarit, neist pool tosinat on seadnud selleks üle 600 dollari.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aktsiat soovitavad osta 35, hoida 5 ning müüa soovitab väärtpaberit üks analüütik.
Lisaks Quarlesile tõstis täna Google’i aktsia hinnasihti J.P. Morgani, Goldman Sachsi, Deutshe Banki ja Kaufman Bros’ analüütikud.
Imran Khan investeerimispangast J.P.Morgan märkis, et lisaks reklaamituru kasvamisele, mõjus tulemustele ilmselt hästi ka tugeva kulude kontroll, aga uute töötajate värbamine võib samas ilmselt taas jätkuda.
Analüütikud ennustavad, et Google sai eelmise kvartali kasumiks 5,37 dollarit aktsia kohta ja käibeks kujunes 4,2 miljardit dollarit võrrelduna 4,92 dollari aktsia kohta ja nelja miljardi dollariga aasta tagasi.
Google avaldab eelmise kvartali majandustulemused neljapäeval pärast USA aktsiaturgude sulgemist.
Täna kerkis Google'i aktsia hind 1,3 protsenti 523,04 dollarini.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele