Eesti ettevõte Massi Miliano võitis eile
Silicon Valley’s toimunud alustavate IT firmade innovaatiliste
toodete/äriplaanide rahvusvahelise konkursi, esitledes Fits.me lahendust ehk
virtuaalrobotit online-rõivapoodidele.
Fits.me sai parima tagasiside nii riskikapitali esindajatest koosnevalt žüriilt kui ka suure tähelepanu ja poolehoiu umbes 250-lt pealtvaatajalt, ütles EASi esindaja Räniorus Andrus Viirg.
„Tänu Massi Miliano’le on Eestil maailma tehnoloogiapealinnas rohkem tuntust juba ka ‘robotite’ maana. Fits.me on võtmas Skype’lt üle teatepulka kui Eesti tuntuim tehnoloogiafirma Silicon Valley’s,“ ütles Viirg.
Kokku osalesid konkursil kolmeminutiliste esitlustega 47 alustavat IT-firmat nii Euroopast kui Aasiast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Silicon Valley’s viibib praegu Eesti IT-ettevõtete delegatsioon, kus on esindatud BCS Infra, Elvior, Massi Miliano, Network Tomorrow, Telegrupp, Telema, United Dogs Cats ja Webmedia.
Õppereis on organiseeritud Tallinna Tehnopoli, Kaubandus-Tööstuskoja ja EAS/Enterprise Estonia Silicon Valley koostööna toetamaks Eesti ettevõtjate ideede ja toodete rahvusvahelistumist.
Lisaks B2B kohtumistele külastati mitmeid piirkonna ikoonfirmasid nagu HP, riskikapitalifirmat Institutional Venture Partners (IVP), advokaadifirmat Fish Richardson ja Microsoft Technology Center-it.
Kohtumised toimusid ka University of San Francisco (USF) Majandus- ja Ettevõtluskoolis ja juba tegutsevate Eesti päritolu ettevõtetega Silicon Valley’s nagu eGeen International, Bookingshark ja Modesat, rääkis Viirg.
Massi Miliano esindajad Toby Stone, Paul Pällin auhinda vastu võtmas
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.