Eestis loodud mobiililoto lahendus sai kõrge koha Iirimaa talendiotsinguprogrammis.
Eesti tarkvaraarendaja Net Group mobiililoto võistles Iiri telesaates "Start Your Own Business" koos sadade innovaatiliste lahendustega ning pääses finaali, kus sai neljanda koha.
Net Groupi juhi ja suuromaniku Priit Kongo sõnul said nad mobiililotoga Iirimaal väga positiivse kogemuse. "2010. aastal plaanime oma eksporditoodetega siseneda nii Põhjamaade kui ka Lääne-Euroopa teistele turgudele. Viie aasta perspektiivis näeme Net Groupi ekspordikäibe kasvu saja miljoni kroonini aastas," ütles ta.
Innovaatilise lahenduse lõi Net Group koostöös Iirimaa regionaalse loteriisüsteemiga ja firmaga Wexford Enterprise. Mittetulunduslikus klubisfääris toimiva loterii eesmärk on rahastada spordiklubide tegevust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Olulised aspektid olid reaalse probleemi lahendamine koos kulude kokkuhoiuga, turvalisus, paberimajanduse vähenemine ning seeläbi ka rohelise mõtteviisi juurutamine, teatas Net Group.
Iirimaal mängib lotot iga nädal umbes 600 000 inimest. Siiani oli ainus võimalus osta traditsiooniline paberpilet, mis oli tülikas nii korraldajatele kui mängijatele. "Tänu meie loodud mobiililotole on korraldajate kulutused piletitele vähenenud pea neli korda ning mängijatel on oluliselt lihtsam loosimistel osaleda," ütles Priit Kongo.
Net Groupi tarkvaraarendusüksuse juht Kari Maripuu kinnitusel on selline tunnustus sõltumatutelt ekspertidelt märk Eesti innovatiivsusest ja tugevast ekspordivõimest IT vallas.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.