26. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT kliendid said Haitil tasuta teenust

Kuna Haiti maavärin puudutas ka eestlasi, ei võta EMT katastroofi perioodil Haitil olnud klientidelt rändlusteenuste eest raha, teatas ettevõte.

„Haitil viibis maavärina ajal vähe eestlasi, kuid katastroofi tõttu kasvanud sidevajaduse tõttu võivad rändlusteenuste arved olla mõne kliendi jaoks vägagi suured," märkis EMT rändlusteenuste juht Reena Mägi.

"Seepärast otsustas EMT katastroofi ajal ja järel Haitil olnud klientidelt raha mitte võtta ning neile kodustega suhtlemise eest arvet mitte esitada," lisas ta.

Otsus tehti sõltumata sellest, et EMT ise peab välisoperaatoritele selle perioodi arve tasuma.

Haitil perioodil 13-27. jaanuar tehtud ja vastuvõetud kõnede, sõnumite ja andmeside eest tehakse klientidele tagasiarvestus ning rändlusteenused hinnastatakse null krooniga.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112