• 03.05.10, 17:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia tähesära kustub

Soome uhkus Nokia on kukkunud maailma hinnatuimate brändide pingereas järsult, selgub Millward Browni brändide raportist.
Aastaga on Nokia kaubamärk kaotanud oma väärtusest 20 miljardit dollarit. Veel aasta eest oli Nokia maailma 13. hinnatuim bränd ja selle väärtuseks 35 miljardit dollarit, kirjutab Kauppalehti. Veel aasta varem oli väärtuseks 44 miljardit ning Nokia mahtus maailma kümne hinnatuma kaubamärgi sekka. Täna leiab Nokia kohalt 43 ja kaubamärgi väärtuseks 14,9 miljardit dollarit.
Väga kiire tõusu on teinud seevastu edukalt iPhone`ga turule tulnud Apple. Kui kaks aastat tagasi on tema ja Nokia kaubamärgi vahe vaevalt 10 miljardit dollarit Apple kasuks, siis täna hinnatakse Apple kaubamärgi hinnaks 83 miljardit dollarit ehk kuus korda enam kui Nokia.
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 14:28
IT-mammutprojektid ei kuku läbi, vaid keegi rikub need ära
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele