Kuna enamikule kaubasaadetistest tuleb nagunii paberdokumendid kaasa printida, siis prinditud arve lisamine on väike asi, vastas ASi UPM-Kymmene Otepää tegevjuht Ando Jukk päevaküsimusele, miks saadate arveid paberkandjal.
Äripäeva päevaküsimus oli ajendatud tänasest artiklist, et paljud Eesti ettevõtted saadavad siiani paberarveid või siis e-arveid näiteks PDF kujul.
„Kogu kaup peab olema inventeeritud ehk kui palju läks kaupa välja ja kui palju võti kaupa vastu,“ rääkis Jukk „Ja kõik see peab olema kinnitatud, et hilisemaid vaidlusi ei tekiks. Ega väga palju muid võimalusi seda teha polegi, kui paberil ehk kõige kindlam on seda teha paberkandjal.“
Juki sõnul vajavad paberarveid eelkõige väliskliendid ja piiri taga asubki enamus kliente, sest UMP-Kymmene Otepää toodang läheb eksporti. „Tegelikult ega see, et mujal maailmas paberdokumentide kultuur on, pole iseenesest paha,“ lausus Jukk. „Sest eks paberimajandus annab ju tööd kah. Ja eks igal tööl on oma väärtus.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.