27. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sigaretitootjaid süüdistatakse YouTube'i pandud salareklaamis

Sigaretitootjad võivad kasutada veebilehti nagu YouTube kaudseks turundustegevuseks, et pääseda mööda tubakatoodete reklaamikeelust.

Uus-Meremaa teadurid uurisid YouTube’i ning avastasid, et paljusid suitsetamist ja sigarette sisaldavaid videosid võib seostada sigaretitootjate või vahendajate kaudse turundustegevusega, vahendas BBC. Uurijad analüüsisid YouTube'is 163 videoklippi.

Teadurid leiavad, et valitsused peaksid sellist sisu internetis reguleerima. Sigaertitootjad on aga alati eitanud, et nad kasutavad internetti sigarettide reklaamimiseks.

Uurijate sõnul seisavad sigaertitootjad hea selle eest, et võimalikult suurt kasu lõigata Web 2.0 turunduspotentsiaalist, kuna risk seaduserikkumisega vahele jääda on väike.

 

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112