Maailma suurima arvutiteenuste pakkuja IBMi aktsia hind langes järelkauplemisel neli protsenti, kuna uute lepingute allkirjastamise langus varjutas paremat tulemuste prognoosi, vahendab Bloomberg.
Teenuslepingute sõlmimine vähenes kolmandas kvartalis seitsme protsendi võrra, 11 miljardile dollarile. See on juba järjest kolmas languskvartal. Investorid suunasid tulemustelt tähelepanu teenuste lepingutele seetõttu, et peaaegu 60% IBMi aastakäibest tuleb teenustest, nagu ka enam kui 40% kasumist.
IBM tõstis kogu aasta kasumiprognoosi vähemalt 11,40 dollarile aktsia kohta. Ka avaldatud kvartalikäive ja kasum tulid suuremad, kui analüütikud olid prognoosinud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtte puhaskasum kasvas 12 protsenti, 3,59 miljardile dollarile ehk 2,40 dollarilt aktsia kohta 2,82 dollarile. Analüütikud ootasid kasumiks 2,75 dollarit aktsia kohta. Käive kasvas kolm protsenti, 24,3 miljardile dollarile, ületades analüütikute oodatud 24,1 miljardit. Ka uus aastakasumi prognoos aktsia kohta ületab analüütikute 11,30dollarilist ootust.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.