Skype'i ühe asutaja Jaan Tallinna sõnul võidakse sajandi keskpaigaks jõuda tehisintellekti loomiseni, kuid selleks tuleb välja mõelda, mida me sellelt tahame ja kuidas oma soovid selgeks teeme.
Esiteks tuleb tagada, et iseennast parandav süsteem jääks oma esialgsete eesmärkide juurde, teiseks tuleb lahendada raskem ülesanne ehk välja mõelda, mida me tegelikult tahame, mis oleks need esialgsed eesmärgid, mida superintelligentsi teele minevale arvutile kaasa anda, rääkis ta ERRi uudisteportaalile.
Tallinn lisas, et kui tehisintellekt oleks inimestest palju võimekam, kuid ei hooliks inimlikest väärtustest, jääksime me paljudest tema pakutavatest väärtustest ilma. "Kui arvutil on vaja süsiniku aatomeid, kuid ta ei hooliks inimestest, siis ta mõtleks, et kõige lihtsam on neid saada inimestest," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Küberneetika instituudi vanemteaduri Enn Tõugu sõnul võime me rääkida intelligentsusest kui omadusest, mis on inimesel, ning võib-olla hakkab olema ka arvutitel, mingil määral juba on – silmas pidades Google'it.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.