Odavamaks muutnud arvutikomponentide tõttu suutis arvutitootja Dell teenida kolmandas kvartalis erakorralisi kulusid arvestamata kasumit 0,45 dollarit aktsia kohta, samas kui analüütikud ootasid keskmiselt 0,32dollarist aktsiakasumit.
Eilse börsipäeva jooksul Nasdaqi börsil üle 2% kosunud aktsia viskas pärast tulemuste avaldamist järelkauplemises üles ligi kümnendiku ja jõudis 15 dollari ligidusse.
Käivet suutis Dell kergitada 19% ja suutis teenida kokku 15,4 miljardi dollarit. See number jäi veidi alla analüütikute poolt keskmiselt prognoositud 15,7 miljardi suurusele käibeprognoosile. Ka neljanda kvartali müügikäibe ootused olid Dellil turu ootusest veidi tagasihoidlikumad.
"Kasumimarginaale aitas kaasa hinnadistsipliin, mis hoidis Dellil oma toodete hindu liialt langetamist. Lisaks aitas kasumlikkuse tõusule kaasa ka osade arvutikomponentide nagu arvuti mälu ja kõvaketaste hinnalangus," ütles arvutitootja finantsjuht Brian Gladden.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.