• 01.12.10, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress Hotline: sidehäire tõi meile pigem kasu

Kuna igasuguste häirete korral helistatakse meile rohkem, siis ärilises mõttes on meile sellistest häiretest isegi kasu, sest sissetulev kõne on tasuline, kommenteeris infotelefoni ASi Ekspress Hotline sideinsener Indrek Laur tänast EMT mobiilside katkestust.
Lauri kinnitusel toimis täna neile sissehelistamine tunduvalt paremini, kui väljahelistamine. „Klient sai küll sisse helistada, aga meie ei saanud kõnet vajadusel näiteks edasi suunata,“ rääkis Laur.
„Meie töö oli tõsiselt häiritud, sest me ei saanud kliente adekvaatselt teenindada. Side- ja muude häirete korral helistavad inimesed infotelefoni numbrile tunduvalt rohkem, sest nad tahavad teada, mis juhtus ja mis edasi saab.“
Lauri andmeil ei ole nad täna saanud umbes pooli edasisuunamist vajavaid kõnesid edasi suunata. „Tavaliselt teenindame me tunni jooksul alla saja kõne,“ täpsustas Laur.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele