• 04.12.10, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elion pääses kergelt

Elioni paari nädala tagune rike, mille tõttu langesid tundideks rivist välja kaardimakseterminalid, pangaautomaadid, telefonid, digi-TV ja internet, ei tekitanud ettevõtte klientides mitte mingisugust pahameelt.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul Elionile rikke tõttu kahjunõudeid laekunud ei ole.
"Kliendid on olnud mõistvad, sest rike on ettenägematu olukord, mis toimub tehnilistel (või teatud juhtudel ka vääramatust jõust ajendatud) põhjustel, meie tahtest sõltumata," ütles Reiljan.
Ta ütles, et firma võttis tuumikvõrgu riket väga tõsiselt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Selleks, et taoliste juhtumite tõenäosust veelgi vähendada, investeerime lähitulevikus kümneid miljoneid kroone võrgu töökindluse suurendamiseks ning vaatame äärmise põhjalikkusega üle meie võrguarhitektuuri," kinnitas Reiljan.
Reiljan ütleb, et juhul, kui tekib viivitus ja riket ei ole võimalikuks tähtajaks likvideerida, teeb Elion reeglina tagasiarvestuse teenuste kuutasust.
Elioni teenuseid ei saanud Reiljani väitel 17. novembril kasutada umbes ühe tunni vältel.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele