Elioni paari nädala tagune rike, mille tõttu langesid tundideks rivist välja kaardimakseterminalid, pangaautomaadid, telefonid, digi-TV ja internet, ei tekitanud ettevõtte klientides mitte mingisugust pahameelt.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul Elionile rikke tõttu kahjunõudeid laekunud ei ole.
"Kliendid on olnud mõistvad, sest rike on ettenägematu olukord, mis toimub tehnilistel (või teatud juhtudel ka vääramatust jõust ajendatud) põhjustel, meie tahtest sõltumata," ütles Reiljan.
Ta ütles, et firma võttis tuumikvõrgu riket väga tõsiselt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Selleks, et taoliste juhtumite tõenäosust veelgi vähendada, investeerime lähitulevikus kümneid miljoneid kroone võrgu töökindluse suurendamiseks ning vaatame äärmise põhjalikkusega üle meie võrguarhitektuuri," kinnitas Reiljan.
Reiljan ütleb, et juhul, kui tekib viivitus ja riket ei ole võimalikuks tähtajaks likvideerida, teeb Elion reeglina tagasiarvestuse teenuste kuutasust.
Elioni teenuseid ei saanud Reiljani väitel 17. novembril kasutada umbes ühe tunni vältel.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.