Skype’i suhtekorraldaja Villu Araku sõnul Skype'i insenerid teevad väga kõvasti tööd selle nimel, et Skype korda saada ning tema sõnul on see tundide küsimus.
„Tean seda, et kõigil Skype'i riket ei ole, päris paljud siiski saavad Skype'i sisse logida, aga mõne jaoks võtab taastumine veel aega,“ kommenteeris Arak.
Arak ei osanud väga palju rikke tagamaade kohta öelda ning soovitas jälgida Skype'i blogi:
blogs.skype.com/en „Seal on Community Blogs, kus saab lisainformatsiooni ja kuhu kindlasti tulevad täiendavad selgitused. See on kindlasti esimene allikas, kuhu info kõigepealt tuleb,“ lausus Arak.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Internetitelefonifirmat Skype tabas eile ulatuslik rike, mille tõttu on teenuse pakkumine olnud tugevalt häiritud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.