23. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Skype'i korda saamine on tundide küsimus

Skype’i suhtekorraldaja Villu Araku sõnul Skype'i insenerid teevad väga kõvasti tööd selle nimel, et Skype korda saada ning tema sõnul on see tundide küsimus.

„Tean seda, et kõigil Skype'i riket ei ole, päris paljud siiski saavad Skype'i sisse logida, aga mõne jaoks võtab taastumine veel aega,“ kommenteeris Arak.

Arak ei osanud väga palju rikke tagamaade kohta öelda ning soovitas jälgida Skype'i blogi: blogs.skype.com/en 

„Seal on Community Blogs, kus saab lisainformatsiooni ja kuhu kindlasti tulevad täiendavad selgitused. See on kindlasti esimene allikas, kuhu info kõigepealt tuleb,“ lausus Arak.

Internetitelefonifirmat Skype tabas eile ulatuslik rike, mille tõttu on teenuse pakkumine olnud tugevalt häiritud.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112