• 05.01.11, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Columbus IT: Microlinkil selge fookus

Microlinki infohalduse äri müük Webmediale on mõneti üllatav, kuid näitab ettevõtte selget strateegiat, rääkis Columbus IT Partner Eesti AS juhatuse esimees Ivo Suursoo.
„Tean, et Microlink on juba mõnda aega oma tegevust ümber struktureerinud ja osakonna müük kõlab väga loogilise sammuna eelmisel aastal ära müüdud majandusüksuse taustal,“ arvas Suursoo.
Suursoo hinnangul püsib Microlinki fookus selgelt püsiteenustel ja ilmselt on ka Elioni ja Microlingi sidumine mõnes mõttes protsessi loogiline osa.
Siinsel turul on Suursoo arvates kindlasti mõtet oma tegevus konkreetselt fokusseerida. „Kui võrrelda Eesti infotehnoloogia ettevõtteid näiteks Leeduga, siis suuri ettevõtteid on vähe ja tavaliselt ongi õnnestumine selles, et tegeletakse väga paljude valdkondadega, kuid väga kitsalt,“ rääkis Suursoo lisades, et tegelikult peaks tegelema fokusseeritud valdkondadega ja laiema haardega.
Antud tehingu puhul oli Suursoo kinnitusel initsiatiiv kindlasti pigem Mikrolinki poolne. „Kui eelmisel aastal müüdud majandustarkvara äriüksus oleks olnud veel osaliselt Columbus IT huvi, siis see valdkond seda ei ole,“ selgitas Suursoo oma huvi puudumist tehingu suhtes.
Columbus IT Partner Eesti jaoks möödus 2010. aasta väga stabiilselt ja paljuski europrojektide tähe all. „Majandusinfosüsteemide valdkond, kus meie toimetamine, on üsna stabiilne valdkond ja ka rasketel aegadel olid meie käive ja kasumlikkus üsna stabiilsed, muutused jäid 10% juurde,“ rääkis Suursoo.
2011. aastal ootab Columbus IT jälle ettevõtete tagasitulekut oma põhiprotsesside arendamisele.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele