• 17.02.11, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry.ee: aastal 2012 on käive kolmekordne

Sotsiaalse ostukeskkonna Cherry.ee asutaja ja juht Priit Tomp usub, et aastal 2012 on noorukese ettevõtte käive juba kolmekordne. Algusest kuni tänaseni (ca 8 kuud) on ettevõtte käive olnud 23 mln krooni.
"Internetis on neli aastat terve igavik, kõike võib juhtuda selle ajaga," vastas Tomp Äripäeva Gaselli konverentsil küsimusele, milline on ettevõtte käive aastal 2015.  Cherry.ee usub, et aastaks 2012 käive kolmekordistub.
"Meie joaks on discover'i-moment tähtis. Lisaks soodustus.Turg, kus meie tegutseme, on ca 2-3 aastat vana ja seal on erinevad valdkonnad ristunud. Kui vaadata maailma, siis edukad on need ettevõtted, kus mingid valdkonnad ristuvad. Näiteks Facebook, kus sisuliselt kolledžiraamat tõsteti internetti," rääkis Tomp. Tema hinnangul on oluline ka hinnata suhtumist, et säästmine on positiivne. "Discount pole häbiasi, säästa on okei. Miks peaks maksma rohkem?"
Kui ettevõte alustas, siis raha polnud, ja reklaami raskuskese suunati alguses sotsiaalmeediasse. "See on koht, kus saab olla ettevõtjana läbipaistev. Seal saab brändi tuua kliendile lähemale," märkis Tomp ja lisas, et Facebooki suurim miinus on see, et ta on kontollimatu. "Sa pead 24 h olema seal valvas. Cherry puhul on see täistöökoht. Ja miski pole tasuta. Kaheksa kuu jooksul on ca 5000-6000 dollarit  läinud," märkis Tomp.
Cherry on kaheksa kuuga müüdud ligi 120 000 voucher'it ja nende lehte külastab ca 100 000 kasutajat päevas. Neil on üle 300 koostööpartneri ja käive on 23 mln krooni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele