• 01.03.11, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nutitelefon on paljudel ainult helistamiseks

Ainult pooled nutitelefoni omanikud surfavad sellega või kuulavad muusikat, kirjutab Kauppalehti.
Nutitelefonid on arenenud kiiremini, kui inimesed neid tundma jõuavad õppida. DNA ja Nokia tehtud uuringust selgub, et vaid pooled telefoniomanikud surfavad sellega, navigeerivad või kuulavad muusikat. Neljandik kasutab nutitelefoni vaid helistamiseks.
1500 küsitletu hulgast oli aktiivne superkasutaja iga viies, suures osas noored ja meesterahvad, kes uurisid hoolega telefoni võimalusi ja kasutasid seda palju ja mitmekülgselt. Neil on telefon asendanud teiste seadmete kasutamist.
Vanima rühma moodustavad telefoni töös kasutajad, kes lugesid sealt ka e-kirju ja kasutasid kalendrit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Küsitletud inimeste kasutuses oli kõige rohkem Nokia telefone, koguni 71 protsenti, Samsunge oli 8 protsendil ja Apple’i telefone 6 protsendil vastanutest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele