Ainult pooled nutitelefoni omanikud surfavad sellega või kuulavad muusikat, kirjutab Kauppalehti.
Nutitelefonid on arenenud kiiremini, kui inimesed neid tundma jõuavad õppida. DNA ja Nokia tehtud uuringust selgub, et vaid pooled telefoniomanikud surfavad sellega, navigeerivad või kuulavad muusikat. Neljandik kasutab nutitelefoni vaid helistamiseks.
1500 küsitletu hulgast oli aktiivne superkasutaja iga viies, suures osas noored ja meesterahvad, kes uurisid hoolega telefoni võimalusi ja kasutasid seda palju ja mitmekülgselt. Neil on telefon asendanud teiste seadmete kasutamist.
Vanima rühma moodustavad telefoni töös kasutajad, kes lugesid sealt ka e-kirju ja kasutasid kalendrit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Küsitletud inimeste kasutuses oli kõige rohkem Nokia telefone, koguni 71 protsenti, Samsunge oli 8 protsendil ja Apple’i telefone 6 protsendil vastanutest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.