Ainult pooled nutitelefoni omanikud surfavad sellega või kuulavad muusikat, kirjutab Kauppalehti.
Nutitelefonid on arenenud kiiremini, kui inimesed neid tundma jõuavad õppida. DNA ja Nokia tehtud uuringust selgub, et vaid pooled telefoniomanikud surfavad sellega, navigeerivad või kuulavad muusikat. Neljandik kasutab nutitelefoni vaid helistamiseks.
1500 küsitletu hulgast oli aktiivne superkasutaja iga viies, suures osas noored ja meesterahvad, kes uurisid hoolega telefoni võimalusi ja kasutasid seda palju ja mitmekülgselt. Neil on telefon asendanud teiste seadmete kasutamist.
Vanima rühma moodustavad telefoni töös kasutajad, kes lugesid sealt ka e-kirju ja kasutasid kalendrit.
Küsitletud inimeste kasutuses oli kõige rohkem Nokia telefone, koguni 71 protsenti, Samsunge oli 8 protsendil ja Apple’i telefone 6 protsendil vastanutest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.