Helmesega sarnaselt 20-aastat turul püsinud Dateli juht Urmas Kõlli ütles Äripäevale, et neil aitas raskustest üle saada firma plaanimine kolmeharulisena.
Kõlli ütles, et omal ajal arvasid Dateli asutajad, et väikesel ja heitlikul turul pole mõistlik fokusseerida ühele kindlale nišile. "Seetõttu ehitasime oma äri üles kolmeharulisena. Suurema turu puhul on parem tegevus kitsalt fokusseerida," selgitas ta. Datel on keskendunud kolmele valdkonnale: tarkvarale, infosüsteemidele ja esitlustehnikale.
"Et pikalt püsida, peab olema mingisugune tegevuskava ja pikaajaline äriplaan, mitte kiire kasumivõtmine. Vaja on investeerida nii ettevõttesse kui ka inimestesse," lisas Kõlli. "Meie oleme plaaninud oma äri pikaajalisena, seetõttu tegutsemegi siiamaani, ehkki viimased aastad olid rasked."
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.