Leedu fikssideoperaatori TEO LT esimese kvartali puhaskasum kahanes esimeses kvartalis aastaga 12,4 protsenti, 38 miljonile litile ehk 11 miljonile eurole, teatas ettevõte börsile.
Käive vähenes 3,2 protsenti, 192 miljonile litile ehk 54 miljonile eurole.
„TEO teenis esimeses kvartalis tugeva tulemuse,“ kommenteeris ettevõte juhtkond tulemuste teates. „Võrreldes 2010. aasta sama perioodiga on käibelanguse tempo kahanenud kaks korda. Käive vastas meie ootustele. TEO investeeris esimeses kvartalis 14,6 mln litti ehk neli miljonit eurot.
TEO lairiba kliendibaas jätkas kasvu, mis taandas kahanenud kõneteenuste klientide kao.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.