9. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Harp.ee: häid kliente raskem leida 

Sotsiaalse ostukeskkonna firma Cherry liitumine leedukatega konkurentide kadumist kaasa ei too, kuid häid kliente on raskem leida, sõnas H.A.R.P. Meedia OÜ osanik ja juhatuse liige Andre Promet.

Prometi sõnul ei too Cherry välisturule laienemine otseselt kaasa kohalikul turul  põhinevate ettevõtjate kadumist. "Küll aga konkurents läheb tihedamaks  paremate klientide leidmisel, kuna eelisjärjekorras on ettevõtted, kellel on võimalik pakkuda kliendile rohkem lisaväärtust," rääkis ta ja lisas, et seda mitte ainuüksi müüginumbrite, vaid reklaami näol.

"Harp.ee tegevust Cherry liitumine leedukatega otseselt ei mõjuta, kavatseme jääda kindlaks oma arenguplaanidele, mida praegu ei soovi avalikustada. Aeg näitab, kuidas turuolukord müügialal üldiselt kujunema hakkab," märkis Promet.

 

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112