Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Harp.ee: häid kliente raskem leida
Sotsiaalse ostukeskkonna firma Cherry liitumine leedukatega konkurentide kadumist kaasa ei too, kuid häid kliente on raskem leida, sõnas H.A.R.P. Meedia OÜ osanik ja juhatuse liige Andre Promet.
Prometi sõnul ei too Cherry välisturule laienemine otseselt kaasa kohalikul turul põhinevate ettevõtjate kadumist. "Küll aga konkurents läheb tihedamaks paremate klientide leidmisel, kuna eelisjärjekorras on ettevõtted, kellel on võimalik pakkuda kliendile rohkem lisaväärtust," rääkis ta ja lisas, et seda mitte ainuüksi müüginumbrite, vaid reklaami näol.
"Harp.ee tegevust Cherry liitumine leedukatega otseselt ei mõjuta, kavatseme jääda kindlaks oma arenguplaanidele, mida praegu ei soovi avalikustada. Aeg näitab, kuidas turuolukord müügialal üldiselt kujunema hakkab," märkis Promet.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.