• 11.05.11, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Korobeinik: Skype'i keskus peaks jääma Eestisse

Eestis on lähiaastatel lootust uuele tõusule infotehnoloogia vallas ning kindlasti aitaks sellele  kaasa, kui Skype'i ostnud Microsoft jätaks Skype'i arenduskeskuse Eestisse, usub IT-ettevõtja ja riigikogu Reformierakonna fraktsiooni liige Andrei Korobeinik.
Andrei Korobeinik rääkis intervjuus ETV saatele "Terevisioon", et riik peaks pöörama rohkem tähelepanu IT-valdkonnale tervikuna ning eriti välisinvesteeringutele. Ta ütles, et loodab, et Skype'i ostnud Microsoft jätab Skype'i arenduskeskuse Eestisse. Eesti jaoks oleks see võimalus, sest keskus võib suureneda, sinna võib tekkida sadu "tarku" töökohti.
Korobeiniku hinnangul teeb Eesti liiga vähe positiivset lobitööd ja tegutseb alles siis, kui midagi on vaja päästa. Skype'i arenduskeskuse puhul ei tohiks vigu korrata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele